Просмотр по ключевому слову маркетинговое исследование


Показаны результаты 1 - 17 из 17
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2020 Marketing of social tourism Rahmanov, F.; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Liulov, Oleksii Valentynovych Conference Papers 1683165529 -712998623
2021 Sustainable tourism for the green economy Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kwilinski, Aleksy; Dzwigol, H.; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 237112 217526
2012 Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування Антипова, Юлія Костянтинівна; Сорочан, Дмитро Володимирович Article 399763597 -1331923262
2013 Бенчмаркетинг як напрямок маркетингових досліджень Тімошова, О.Є. Conference Papers 276810 836083
2010 Класифікація видів і сфери застосування бенчмаркінгу в системі менеджмента підприємства Дубодєлова, Алла Вікторівна; Дубоделова, Алла Викторовна; Dubodielova, Alla Viktorivna; Юринець, Оксана Василівна; Юринец, Оксана Васильевна; Yurynets, Oksana Vasylivna; Катаєв, Андрій Володимирович; Катаев, Андрей Владимирович; Kataiev, Andrii Volodymyrovych Article 915675601 -2099746527
2008 Маркетингове дослідження ринку приміських пасажирських перевезень Сумської області Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сухонос, Ю.І. Article 179016040 54666900
2015 Маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку Білошкурська, Н.В. Article 809638022 -1130177862
2012 Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей Bilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дарья Александровна Article 25998570 29270433
2007 Маркетинговое исследование потребителей банковских услуг на финансово-кредитном рынке г. Курска Ульянов, И. Conference Papers 390068 780174
2011 Маркетингові дослідження рівня маркетингового та логістичного забезпечення функціонування машинобудівних підприємств Хмельницької області Андрушкевич, З.М. Article 25131215 27988087
2014 Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг Жарська, І.О. Article -685234732 -1431492182
2014 Моделювання еволюції потреб споживача для прогнозної оцінки споживчої цінності інновацій Глівенко, Л.К. Conference Papers 10996275 4621743
2014 Особливості маркетингових досліджень споживачів освітніх послуг Голубьонкова, О.О. Conference Papers 8717220 3922779
2013 Проблеми та перспективи розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Рибалка, М.В. Conference Papers 1836665818 1250684292
2014 Специфіка вітчизняного ринку продуктів швидкого приготування Попова, Л.О.; Мітяєва, Т.Л. Conference Papers 531532 661324
2014 Сучасні підходи до дослідження маркетингового середовища Базь, М.О.; Липницька, О.А. Conference Papers 138044012 59150032
2017 Інтернет-маркетинг як спосіб підвищення популярності культурно-освітніх закладів міста Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Лазоренко, В.Є. Conference Papers 76909512 23872527